ورود
^




چرا اولین دوره مسابقات PUBG به صورت TPP برگزار می‌شود؟
چرا اولین دوره مسابقات PUBG به صورت TPP برگزار می‌شود؟
چرا اولین دوره مسابقات PUBG به صورت TPP برگزار می‌شود؟

مجموعه ایران‌سایبرگیمز - iCG همواره بر روی برگزاری مسابقات حرفه‌ای تمرکز داشته و مسابقات iCG مطابق آخرین تغییرات و قوانین روز ورزش‌های الکترونیک دنیا تنظیم می‌شود. امّا در خصوص رشته‌ی جدید PUBG همانطور که در جریان قرارگرفته‌اید، اولین دوره مسابقات این رشته در ایران توسط مجموعه ایران‌سایبرگیمز درحال برگزاری است به همین دلیل سعی شده رقابت‌های این دوره به صورت عامّه پسند باشد تا فرصت حضور برای جامعه بزرگتری از علاقه‌مندان به PUBG فراهم باشد.

درست است که در حال حاضر مسابقات حرفه‌ای رشته PUBG در دنیا در حالت FPP برگزار می‌شود امّا این امید به تمامی علاقه‌مندان این بازی محبوب داده شده است که پس از برگزاری و استقبال شما عزیزان از اولین دوره مسابقات این رشته، بزودی مراحل بعدی این بازی شامل حالت SQUAD (تیم 4 نفره)، SOLO (به صورت تکنفره) و حالت FPP به مسابقات iCG اضافه خواهد شد.

تفاوت Mode‌ بازی در حالت FPP یا TPP در چیست؟

برای اون دسته از عزیزانی که تفاوت این دو مُد (Mode) بازی را نمی‌دانند توضیح میدهیم که به حالت سوم-شخص که کارکتر شما را در بازی از پشت‌سر نمایش می‌دهد TPP و به حالتی که بازی از دید شماست و اصطلاحاً بازی اول-شخص است، FPP می‌گویند.

جهت یادآوری گفته می‌شود که اولین دوره مسابقات PUBG به صورت تیم‌های 2نفره (Duo) و سوم-شخص (TPP) خواهد بود.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید